loading...
خانه عشق
ریحانه بازدید : 161 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (1)
داره قلبم میشکنه و خورد میشه

دارم میمیرم

آره میمیرم

دیگه حتی نمیدونم چی بگم

با کی حرف بزنم خوب شروع کردی

دیگه حتی نمیتونم به خودم بگم

تو با من چه کردی

دیگه همه رفتند

من موندم دیوارهای سنگی

و سکوت

وسکوت

سکوت

می خواهم از درد فریاد بکشم

ولی نگاه معصوم

منو به سکوت وامیداره

نمیدونم چقدر میتونم تحمل کنم

شمارش معکوس شروع شد

_________________
اگــر امشـب هــم از حــوالــی دلــم گــذشتـی

آهستـــه رد شـــو ....

غــم را بـــا هـــزار بــدبختــی خـــوابـــانـــده امـ !!
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زیباترینها در تاریخ 1348/10/11 و 1:05 دقیقه ارسال شده است



سلام......
به کجا چنین شتابان؟ گون از نسیم پرسید

دل من گرفت از اینجا هوس سفر نداری زغبار این بیابان

همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم ،به کجا چنین شتابان ؟

به هرآن کجا که باشد به جز این سرا سرا یم

سفرت بخیر اما تو دوستی خدا را

چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی

به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 931
  • بازدید کلی : 29,366